Pretraga

Arhiva članaka

24. октобар 2018.

Zdrava hrana - OŠ Gajevi

Prošla sedmica nam je protekla u jako lijepoj atmosferi, pet dana su učenici u školu donosili voće i povrće za užinu i prirodne sokiće. Uspjeli smo im dočarati i približiti zašto je bitna zdrava i raznolika ishrana. Svaki dan smo o razgovarali o raznom voću i povrću. Naučili svašta novo.

Učiteljica Vera Stojaković Gavrić

Zdrava hrana

O pravilnoj ishrani
slušam svakog dana.
Važno je naučiti
šta je zdrava hrana.

Kuvanje od povrća
moja mama kuha.
Za početak ručka
povrtna je supa.

U tanjiru špinat se zeleni, zeleni…
Al` baš zato
moji su obrazi rumeni!

Prema meni čokolade
krenule su same;
„Pojedi nas, pojedi!“,
sad me slatko mame…

A ja im odgovaram:
„Ništa vam ne vrijedi,
čokolade puna usta,
a obrazi blijedi!“

U tanjiru špinat se zeleni, zeleni…
Gledaj kako moji su obrazi rumeni!

0 коментара :

Постави коментар

Kalendar

Одржана свечана академија и отворен 19. „Видовдански сабор“

У Горњој Слатини код Шамца синоћ је одржана свечана академија поводом Видовдана и отворен традиционални 19. "Видовдански сабор". Г...

Popularni postovi