Pretraga

Arhiva članaka

1. март 2006.

O blogu


Dobrodošli na blog "Slatinski ljetopis - Pajić Predrag"!

Blog predstavlja moj pokušaj da na jednom mjestu sačuvam što više informacija, priča, zapisa, fotografija, o Slatini, selu u opštini Šamac u Republici Srpskoj.
Blog nije namijenjen samo Slatincima nego svima onima koji imaju neke veze sa Slatinom, onima koji vole Slatinu i onima koje žele da nešto saznaju o Slatini.

Moja stručnost i kvalifikacije za teme o kojima ću pisati možda nisu dovoljno kompetentne ali ni moje ambicije nisu da pišem takve radove, prije svega namjera mi je prikupiti što više materijala, korektno ga obraditi i sačuvati za buduća pokoljenja. 
Svjestan težine svoga pokušaja i kompleksnosti ovoga zadatka, molim Vas na razumijevanje za greške i propuste koje ćete naći na ovom sajtu. Svaki prijedlog, mišljenje, sugestija, ispravka biće mi od koristi.

Pozivam vas i na saradnju. Prikupimo što više materijala o Slatini. Pisani dokument, predmet, fotografija, video, sve je važno jer predstavlja dio istorije Slatine i biće otrgnuto od zaborava.


"Ono što nije zapisano, i ne postoji; bilo pa umrlo." - Meša Selimović.


S poštovanjem!


Predrag Pajić

0 коментара :

Постави коментар

Kalendar

Одржана свечана академија и отворен 19. „Видовдански сабор“

У Горњој Слатини код Шамца синоћ је одржана свечана академија поводом Видовдана и отворен традиционални 19. "Видовдански сабор". Г...

Popularni postovi