Pretraga

Arhiva članaka

1. фебруар 2017.

Načelnik Milićević ima podršku većine

Načelnik opštine Šamac Đorđe Milićević od danas ima podršku skupštinske većine čime je, kako je rekao, završena dvoipomjesečna blokada formiranja Kabineta i provođenje mjera i aktivnosti za ostvarivanje programskih zadataka nove vlasti.


Uz odbornika DNS-a Jovu Nedića do danas opozioni blok okupljen oko Saveza za promjene podržala su i tri odbornika hrvatskog naroda, pa nova većina ima 15 ruku, dok opoziciju čine devetorica iz SNSD- i DNS-a, te odbornik Nezavisne stranke dr Mihajlo Tovirac.

Nakon izbora poslanika u novembru prošle godine koalicije dva HDZ-a Đure Ivanovića za predsjednika Skupštine (voljom odbornika SNSD-a, DNS-a, koalicije dva HDZ-a i odbornika Nezavisne stranke dr Mihajla Tovirca), načelnik Milićević, član NDP-a i kandidat Saveza za promjene, ostao je bez skupštinske većine. 

Oštre reakcije građana srpske nacionalnosti i posebno Boračke organizacije, ipak su dovele do promjene: načelnik je dobio podršku odbornika DNS-a Jove Nedića, a zatim i trojice Hrvata.


Moj motiv je moj narod. Ja sam borac Vojske Republike Srpske prve kategorije i ratni vojni invalid. U postizbornim razgovorima nama je načelnik nudio saradnju koja je bila prihvatljiva, ali je odbijena. Moju podršku je imao i tada, ali sam bio usamljen. Znam da Hrvatima pripada jedno od rukovodećih mijesta u vlasti, ali je nužno reagovanje srpskog biračkog tijela i naročito mojih saboraca na izbor gospodina Ivanovića za predsjednika Skupštine za mene bilo odlučujuće: nacionalni interes je ispred stranačkog, a ja sam i dalje član DNS-a sve dok se o mom statusu ne izjasni Opštinski odbor. Za slučaj isključenja iz stranke – biću nezavisni poslanik“, obrazložio je svoju odluku Jovo Nedić.

Načelnik Milićević ističe da je zbog opstrukcije do danas većinskog bloka na čelu sa SNSD-om u formiranju Kabineta izgubljeno tri mjeseca, ali ne skriva zadovoljstvo promjenom.

„Paraliza rada je okončana. Pred nama su ozbiljni poslovi, a ne smijemo zaboraviti da je u fokusu i dalje dug opštine od 13 miliona maraka, koji smo naslijedili za osam godina vladavine SNSD-a i koalicije i za koji se mora i može naći rješenje. Jaka skupštinska većina, kojoj podršku najavljuju još neki odbornici, stvara uslove da građanima ove opštine ponudimo perspektivu i napravimo iskorak u mnogim oblastima, prije svega vidljivog oporavka privrede i poljoprivrede, jer bez radnih mijesta i zadovoljnijeg ratara i farmera, kao i svih ostalih kategorija sugrađana, nećemo odgovoriti ni predizbornim obećanjima ni potrebama svih stanovnika opštine Šamac“, rekao je načelnik Milićević.

Nakon na momente polemičkih tonova oko obrazloženja, opozvan je zamjenik predsjednika Skupštine Krste Bajkanovića iz DNS-a koji je pravdao izostanak sa zasijedanja. Nova većina je na tu dužnost izabrala Jovu Nedića, a nakon opoziva s funkcije predsjednika - Đuro Ivanović, poslanik koalicije dva HDZ-a, od danas je zamjenik načelnika. Nikolina Škrbić, odbornik SDS-a i diplomirani ekonimista, dobila je podršku svih odbornika i obavljaće dužnost predsjednice Skupštine.

„Srećna sam zbog činjenice da sam prva žena u šamačkoj istoriji na ovoj dužnosti. Sigurna sam da će uz čvrstu saradnju Skupštine i Kabineta gradonačelnika, vrijeme pred nama obilježiti izvršenje programa rada oba nivoa odlučivanja“, izjavila je Škrbićeva i dodala da je njen izbor dobar znak prelaska s proklamacija na praktično poštovanja ravnopravnosti žena u političkom životu i obavljanju odgovornih funkcija.


 Izvor: www.rtvbn.com
Slični članci:
>>  Milićević preuzeo dužnost od Minića

0 коментара :

Постави коментар

Kalendar

Одржана свечана академија и отворен 19. „Видовдански сабор“

У Горњој Слатини код Шамца синоћ је одржана свечана академија поводом Видовдана и отворен традиционални 19. "Видовдански сабор". Г...

Popularni postovi