Pretraga

Arhiva članaka

2. фебруар 2017.

Joco Stokić potpisao za Čelik

Nogometaši Čelika od večeras su brojniji za još jednog igrača. Zvanično 29-godišnji Joco Stokić novi je igrač kluba s Bilinog polja, a ugovor do kraja sezone večeras je potpisan u društvu predsjednika kluba Selvedina Šatorović.


Nakon potpisa ugovora, ovaj nogometaš dao je i intervju za SportSport.ba u kojem je govorio o prvim dojmovima u Zenici, očekivanjima u crno-crvenom dresu, te borbi za opstanak.

„Nekoliko puta u prošlosti bilo je već kontakata s Čelikom, ali obično su prije bile neke bolje ponude, ali ostajali smo uvijek u prijateljskim odnosima. Evo konačno sam u Zenici, oduševljen sam prvim dojmovima i ljudi su me na prvu stvarno lijepo dočekali. Ja sam igrao u Kuvajtu posljednjih pola godine, dolazim baš direktno iz prvenstva, nisam imao nikakvu pauzu tako da sam zadnju utakmicu odigrao prije 10-tak dana. U dresu Čelika dat ću sve od sebe da pomognem klubu da izbori opstanak u Premijer ligi“ ističe Stokić. 

Redovno je tresao mrežu Čelika dok je igrao za druge klubove u Premijer ligi. 

„Nadam se da ću i u dresu Čelika postizati golove, niko ne bih bio sretniji od mene da tako bude. Igrao sam na Bilinom polju s Modričom i Borcem, uvijek sam imao lijepa iskustva sa svima i drago mi je što ću nastupati za ovaj klub u nastavku sezone“ kaže 29-godišnji napadač.

Čelik ima zaostatak za Metallegheom, ali će na proljeće imati i veliku podršku navijača. 

„Možemo stići zaostatak, šest bodova nije velika razlika, mislim da se to može stići bez problema, još je puno utakmica u igri, kao i bodova. Svako ko je nogometaš znači šta je igrati pred punim ili praznim stadionom, svi znaju kakva je atmosfera na Bilinom polju, tako da će povratak navijača biti veliki motiv i vjetar u leđa nama igračima u nastavku sezone“ kazao je za kraj razgovora za SportSport.ba Joco Stokić.

Izvor: SportSport.ba
Slični članci:
>>  Joco Stokić, fudbaler

0 коментара :

Постави коментар

Kalendar

Одржана свечана академија и отворен 19. „Видовдански сабор“

У Горњој Слатини код Шамца синоћ је одржана свечана академија поводом Видовдана и отворен традиционални 19. "Видовдански сабор". Г...

Popularni postovi